Biró Fanni; Csíkos Csaba:
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 246-263.
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Uj_kutatasok_a_nevelestudomanyban_2020_02_bíró.pdf - Megjelent verzió Download (907kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Könyv része | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Terjedelem: | 18 | ||
Oldalak: | pp. 246-263 | ||
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete | ||
Kiadás helye: | Debrecen | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 32535633 | ||
Dátum: | 2022. Máj. 19. 12:28 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 12:28 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24377 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |