Nuutila Katariina; Tapola Anna; Tuominen Heta; Molnár Gyöngyvér; Niemivirta Markku:
Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 92.
ISSN 1041-6080
(2021)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1041608021001278-main.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION | |||||
| Publikáció dátuma: | 2021 | |||||
| Kötet: | 92 | |||||
| ISSN: | 1041-6080 | |||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
| Nyelv: | angol | |||||
| MTMT rekordazonosító: | 32471968 | |||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2021.102090 | |||||
| Dátum: | 2021. Okt. 30. 14:26 | |||||
| Utolsó módosítás: | 2021. Okt. 30. 14:26 | |||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22812 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 28 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika