Nuutila Katariina; Tapola Anna; Tuominen Heta; Molnár Gyöngyvér; Niemivirta Markku:
Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 92.
ISSN 1041-6080
(2021)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1041608021001278-main.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION | |||||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||||
Kötet: | 92 | |||||
ISSN: | 1041-6080 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | angol | |||||
MTMT rekordazonosító: | 32471968 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2021.102090 | |||||
Dátum: | 2021. Okt. 30. 14:26 | |||||
Utolsó módosítás: | 2021. Okt. 30. 14:26 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22812 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 27 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |