Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: The Power of Technology-Based Assessment.
Communications in Computer and Information Science (1220).
pp. 174-190.
ISSN 1865-0929
(2020)
|
Szöveg
31809414.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Communications in Computer and Information Science | ||
| Publikáció dátuma: | 2020 | ||
| Szám: | 1220 | ||
| Terjedelem: | 17 | ||
| Oldalak: | pp. 174-190 | ||
| ISSN: | 1865-0929 | ||
| ISBN: | 9783030584580; 9783030584597 | ||
| Kiadó: | Springer | ||
| Kiadás helye: | Cham | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 31809414 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/978-3-030-58459-7_9 | ||
| Dátum: | 2021. Okt. 19. 11:12 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 01. 14:55 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22688 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika