Alrababah Saleh Ahmad; Molnár Gyöngyvér:
The evolution of technology-based assessment: past, present, and future.
International Journal of Learning Technology, 16 (2).
pp. 134-157.
ISSN 1477-8386
(2021)
Előnézet |
Szöveg
IJLT160203ALRABABAH_off_98725.pdf - Elfogadott verzió Download (359kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Learning Technology | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 16 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 134-157 | ||
| ISSN: | 1477-8386 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32213960 | ||
| Dátum: | 2021. Szep. 19. 21:14 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 19. 06:00 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22433 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika