Vo Van De; Csapó Benő:
Development of scientific reasoning test measuring control of variables strategy in physics for high school students : evidence of validity and latent predictors of item difficulty.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, 43 (13).
pp. 2185-2205.
ISSN 0950-0693
(2021)
![]() |
Szöveg
2021_Vo_Csapo_DevelopmentOfScientificReasoningTest.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 43 | ||
Szám: | 13 | ||
Oldalak: | pp. 2185-2205 | ||
ISSN: | 0950-0693 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32122157 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/09500693.2021.1957515 | ||
Dátum: | 2021. Aug. 29. 13:40 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 22. 10:08 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22188 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |