Suherman Suherman; Zaman Adib Mustofa; Farida Farida:
Fostering of Mathematical Critical Thinking Ability Using ARCS Model and Students’ Motivation.
JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika), 5 (1).
pp. 134-143.
ISSN 2597-7512
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_FosteringofMathematicalCriticalThinkingAbilityUsingARCSModelandStudentsMotivation.pdf - Megjelent verzió Download (827kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika) |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 5 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 134-143 |
ISSN: | 2597-7512 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32062359 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.31764/jtam.v5i1.3798 |
Dátum: | 2021. Aug. 02. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 02. 08:36 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22009 |
Actions (login required)
Tétel nézet |