Fostering of Mathematical Critical Thinking Ability Using ARCS Model and Students’ Motivation

Suherman Suherman; Zaman Adib Mustofa; Farida Farida: Fostering of Mathematical Critical Thinking Ability Using ARCS Model and Students’ Motivation.
JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika), 5 (1). pp. 134-143. ISSN 2597-7512 (2021)

[thumbnail of Suherman_FosteringofMathematicalCriticalThinkingAbilityUsingARCSModelandStudentsMotivation.pdf]
Előnézet
Szöveg
Suherman_FosteringofMathematicalCriticalThinkingAbilityUsingARCSModelandStudentsMotivation.pdf - Megjelent verzió

Download (827kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika)
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 5
Szám: 1
Oldalak: pp. 134-143
ISSN: 2597-7512
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32062359
DOI azonosító: https://doi.org/10.31764/jtam.v5i1.3798
Dátum: 2021. Aug. 02. 08:36
Utolsó módosítás: 2021. Aug. 02. 08:36
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22009

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben