Suherman Suherman; Zaman Adib Mustofa; Farida Farida:
Fostering of Mathematical Critical Thinking Ability Using ARCS Model and Students’ Motivation.
JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika), 5 (1).
pp. 134-143.
ISSN 2597-7512
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_FosteringofMathematicalCriticalThinkingAbilityUsingARCSModelandStudentsMotivation.pdf - Megjelent verzió Download (827kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika) | |||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||
Kötet: | 5 | |||
Szám: | 1 | |||
Oldalak: | pp. 134-143 | |||
ISSN: | 2597-7512 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 32062359 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.31764/jtam.v5i1.3798 | |||
Dátum: | 2021. Aug. 02. 08:36 | |||
Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 02. 08:36 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22009 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |