Oo Tun Zaw; Magyar Andrea; Habók Anita:
Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 22.
pp. 675-698.
ISSN 1598-1037
(2021)
Előnézet |
Szöveg
s12564-021-09707-8.pdf - Elfogadott verzió Download (3MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 22 |
Oldalak: | pp. 675-698 |
ISSN: | 1598-1037 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32103897 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s12564-021-09707-8 |
Dátum: | 2021. Júl. 27. 13:38 |
Utolsó módosítás: | 2021. Dec. 14. 15:17 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21946 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |