Vo Van De; Csapó Benő:
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION.
ISSN 0256-2928
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Vo-Csapo2021_Article_ExploringStudentsScienceMotiva.pdf - Elfogadott verzió Download (939kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
ISSN: | 0256-2928 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32082285 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10212-021-00568-8 | ||
Dátum: | 2021. Júl. 06. 22:30 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 25. 06:00 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21825 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |