Wafubwa Ruth Nanjekho; Ochieng Peter Okiri:
Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 20 (2).
pp. 123-132.
ISSN 1305-3515
(2021)
Előnézet |
Szöveg
StudentsPerceptionofTeachersUseofFormativeAssessmentStrategiesinMathematicsClassrooms.pdf - Megjelent verzió Download (414kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 20 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 123-132 |
ISSN: | 1305-3515 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31867525 |
Dátum: | 2021. Ápr. 20. 11:29 |
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 20. 11:29 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21250 |
Actions (login required)
Tétel nézet |