Wafubwa Ruth Nanjekho; Ochieng Peter Okiri:
Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 20 (2).
pp. 123-132.
ISSN 1305-3515
(2021)
Előnézet |
Szöveg
StudentsPerceptionofTeachersUseofFormativeAssessmentStrategiesinMathematicsClassrooms.pdf - Megjelent verzió Download (414kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 20 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 123-132 | ||
ISSN: | 1305-3515 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 31867525 | ||
Dátum: | 2021. Ápr. 20. 11:29 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 20. 11:29 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21250 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |