Pertich Ákos; Eördegh Gabriella; Németh Laura; Hegedüs Orsolya; Öri Dorottya; Puszta András; Nagy Péter; Kéri Szabolcs; Nagy Attila:
Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder.
FRONTIERS IN PSYCHIATRY, 11.
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053.
ISSN 1664-0640
(2020)
Előnézet |
Szöveg
PertichA_FrontPsych_2020.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHIATRY | |||||||||
| Publikáció dátuma: | 2020 | |||||||||
| Kötet: | 11 | |||||||||
| Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053 | |||||||||
| ISSN: | 1664-0640 | |||||||||
| Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar | |||||||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||||||
| Nyelv: | angol | |||||||||
| MTMT rekordazonosító: | 31673918 | |||||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyt.2020.571053 | |||||||||
| Dátum: | 2021. Jan. 12. 10:38 | |||||||||
| Utolsó módosítás: | 2021. Jan. 12. 10:38 | |||||||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20190 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika