Pertich Ákos; Eördegh Gabriella; Németh Laura; Hegedüs Orsolya; Öri Dorottya; Puszta András; Nagy Péter; Kéri Szabolcs; Nagy Attila:
Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder.
FRONTIERS IN PSYCHIATRY, 11.
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053.
ISSN 1664-0640
(2020)
Előnézet |
Szöveg
PertichA_FrontPsych_2020.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHIATRY |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 11 |
Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 571053 |
ISSN: | 1664-0640 |
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31673918 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyt.2020.571053 |
Dátum: | 2021. Jan. 12. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2021. Jan. 12. 10:38 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20190 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |