Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László:
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude
of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
(2020)
Előnézet |
Szöveg
inftars.XX.2020.1.4.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT | ||||
Publikáció dátuma: | 2020 | ||||
Kötet: | 20 | ||||
Szám: | 1 | ||||
Oldalak: | pp. 72-94 | ||||
ISSN: | 1587-8694 | ||||
Kar/Egység: | Gazdaságtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | magyar | ||||
MTMT rekordazonosító: | 31627179 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.22503/inftars.XX.2020.1.4 | ||||
Dátum: | 2020. Okt. 28. 10:01 | ||||
Utolsó módosítás: | 2020. Okt. 28. 10:01 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19815 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |