Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta:
Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4).
pp. 156-173.
ISSN 1219-638X
(2019)
Előnézet |
Szöveg
EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf - Megjelent verzió Download (511kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
31240169_címlap_tartj.pdf - Elfogadott verzió Download (46kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MODERN NYELVOKTATÁS |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 25 |
Szám: | 3-4 |
Oldalak: | pp. 156-173 |
ISSN: | 1219-638X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 31240169 |
Dátum: | 2020. Okt. 12. 14:20 |
Utolsó módosítás: | 2020. Okt. 12. 14:20 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19682 |
Actions (login required)
Tétel nézet |