Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta:
Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4).
pp. 156-173.
ISSN 1219-638X
(2019)
Előnézet |
Szöveg
EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf - Megjelent verzió Download (511kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
31240169_címlap_tartj.pdf - Elfogadott verzió Download (46kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MODERN NYELVOKTATÁS | ||
| Publikáció dátuma: | 2019 | ||
| Kötet: | 25 | ||
| Szám: | 3-4 | ||
| Oldalak: | pp. 156-173 | ||
| ISSN: | 1219-638X | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | magyar | ||
| MTMT rekordazonosító: | 31240169 | ||
| Dátum: | 2020. Okt. 12. 14:20 | ||
| Utolsó módosítás: | 2020. Okt. 12. 14:20 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19682 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika