Kong Yunjun:
TEFL teachers’ conceptions of writing: A case of China.
THEORY AND PRACTICE IN LANGUAGE STUDIES, 8 (3).
pp. 285-294.
ISSN 1799-2591
(2018)
Előnézet |
Szöveg
TEFLteachersconceptionsofwritingAcaseofChina.pdf - Megjelent verzió Download (912kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | THEORY AND PRACTICE IN LANGUAGE STUDIES | |
Publikáció dátuma: | 2018 | |
Kötet: | 8 | |
Szám: | 3 | |
Oldalak: | pp. 285-294 | |
ISSN: | 1799-2591 | |
Kar/Egység: | Központi egységek | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 3351478 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17507/tpls.0803.03 | |
Dátum: | 2020. Júl. 10. 12:40 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 10. 12:40 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19136 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |