Kong Yunjun:
Chinese TEFL teachers’ conceptions of writing: A partial credit model analysis.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 4 (4).
pp. 37-55.
ISSN 1857-6036
(2017)
Előnézet |
Szöveg
ChineseTEFLTeachersConceptionsofWritingAPartialCreditModelAnalysis.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES | |
Publikáció dátuma: | 2017 | |
Kötet: | 4 | |
Szám: | 4 | |
Oldalak: | pp. 37-55 | |
ISSN: | 1857-6036 | |
Kar/Egység: | Központi egységek | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 3352577 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.19044/ejes.v4no4a3 | |
Dátum: | 2020. Júl. 10. 13:00 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 10. 13:00 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19135 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |