Kong Yunjun:
Chinese EFL teacher trainees’ perceptions of writing after the practicum.
JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH, 8 (5).
pp. 891-901.
ISSN 1798-4769
(2017)
Előnézet |
Szöveg
ChineseEFLteachertraineesperceptionsofwritingafterthepracticum.pdf - Megjelent verzió Download (916kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH | |
Publikáció dátuma: | 2017 | |
Kötet: | 8 | |
Szám: | 5 | |
Oldalak: | pp. 891-901 | |
ISSN: | 1798-4769 | |
Kar/Egység: | Központi egységek | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 3352585 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17507/jltr.0805.07 | |
Dátum: | 2020. Júl. 10. 12:39 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 10. 12:40 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19134 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |