Kambeyo Linus; Csapó Benő:
Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education.
Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia, 26 (1).
pp. 27-36.
ISSN 1682-6949
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Reform_Forum_Volume26_Issue_1_Kambeyo-Csapo.pdf - Megjelent verzió Download (296kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 26 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 27-36 | ||
| ISSN: | 1682-6949 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 3361431 | ||
| Dátum: | 2020. Jún. 11. 13:08 | ||
| Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 11. 13:08 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18918 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika