Nikolov Marianne; Csapó Benő:
The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs.
SYSTEM, 73 (01).
pp. 48-57.
ISSN 0346-251X
(2018)
|
Szöveg
1-s2.0-S0346251X17300568-main.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (319kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | SYSTEM | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 73 | ||
| Szám: | 01 | ||
| Oldalak: | pp. 48-57 | ||
| ISSN: | 0346-251X | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 3287293 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.system.2017.11.001 | ||
| Dátum: | 2020. Jún. 11. 13:12 | ||
| Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 11. 13:12 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18915 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 19 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika