Habók Anita; Magyar Andrea:
The role of students’ approaches in foreign language learning.
COGENT EDUCATION, 7 (1).
Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p.
ISSN 2331-186X
(2020)
Előnézet |
Szöveg
Theroleofstudentsapproachesinforeignlanguagelearning.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | COGENT EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2020 | ||
Kötet: | 7 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p | ||
ISSN: | 2331-186X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 31338969 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/2331186X.2020.1770921 | ||
Dátum: | 2020. Jún. 11. 11:30 | ||
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 11. 11:30 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18884 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |