Magyar Andrea; Krausz Anita; Kapás Ildikó Dóra; Habók Anita:
Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students.
HELIYON, 6 (5).
Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p.
ISSN 2405-8440
(2020)
Előnézet |
Szöveg
published20200508PIIS2405844020306964.pdf - Megjelent verzió Download (391kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||||
| Publikáció dátuma: | 2020 | ||||
| Kötet: | 6 | ||||
| Szám: | 5 | ||||
| Oldalak: | Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p | ||||
| ISSN: | 2405-8440 | ||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
| Nyelv: | angol | ||||
| MTMT rekordazonosító: | 31307688 | ||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e03851 | ||||
| Dátum: | 2020. Máj. 11. 09:34 | ||||
| Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 11. 09:34 | ||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18681 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 15 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

