Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4.
pp. 27-60.
ISSN 2559-9240
(2017)
![]() |
Szöveg
BNM_DOCERE.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (10MB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | DOCERE | |||
Publikáció dátuma: | 2017 | |||
Kötet: | 3-4 | |||
Oldalak: | pp. 27-60 | |||
ISSN: | 2559-9240 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 3351277 | |||
Dátum: | 2019. Okt. 01. 08:26 | |||
Utolsó módosítás: | 2019. Okt. 01. 08:26 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16874 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |