Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 95-136.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Hodi_MPed20171.pdf - Megjelent verzió Download (919kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 117 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 95-136 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kar/Egység: | Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3247205 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.95 |
Dátum: | 2019. Szep. 24. 12:30 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 24. 12:30 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16837 |
Actions (login required)
Tétel nézet |