Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 95-136.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Hodi_MPed20171.pdf - Megjelent verzió Download (919kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
| Publikáció dátuma: | 2017 | |||
| Kötet: | 117 | |||
| Szám: | 1 | |||
| Oldalak: | pp. 95-136 | |||
| ISSN: | 0025-0260 | |||
| Kar/Egység: | Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | magyar | |||
| MTMT rekordazonosító: | 3247205 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.95 | |||
| Dátum: | 2019. Szep. 24. 12:30 | |||
| Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 24. 12:30 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16837 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika