Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

[thumbnail of Article_Iskolakultura_2019_1.pdf]
Előnézet
Szöveg
Article_Iskolakultura_2019_1.pdf - Megjelent verzió

Download (390kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 29
Szám: 1
Oldalak: pp. 68-78
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30548290
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.68
Dátum: 2019. Szep. 24. 12:40
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 24. 12:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16835

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben