B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Előnézet |
Szöveg
Article_Iskolakultura_2019_1.pdf - Megjelent verzió Download (390kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 29 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 68-78 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 30548290 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.68 |
Dátum: | 2019. Szep. 24. 12:40 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 24. 12:40 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16835 |
Actions (login required)
Tétel nézet |