Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10.
Terjedelem: 14-Azonosító: 1522.
ISSN 1664-1078
(2019)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-10-01522.pdf - Megjelent verzió Download (541kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | ||
| Publikáció dátuma: | 2019 | ||
| Kötet: | 10 | ||
| Oldalak: | Terjedelem: 14-Azonosító: 1522 | ||
| ISSN: | 1664-1078 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 30719647 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01522 | ||
| Dátum: | 2019. Júl. 25. 18:52 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 25. 18:52 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16269 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 82 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika