Habók Anita; Magyar Andrea:
The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use.
COGENT EDUCATION, 6.
Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p.
ISSN 2331-186X
(2019)
Előnézet |
Szöveg
TheeffectsofEFLreadingpublished.pdf - Megjelent verzió Download (933kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | COGENT EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2019 | ||
Kötet: | 6 | ||
Oldalak: | Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p | ||
ISSN: | 2331-186X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 30680638 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/2331186X.2019.1616522 | ||
Dátum: | 2019. Máj. 21. 14:17 | ||
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 29. 10:07 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15503 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 15 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |