Szabó Éva; Labancz Ágnes:
Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 21-38.
ISSN 1419-872X
(2018)
Előnézet |
Szöveg
APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf - Megjelent verzió Download (698kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA | ||
Publikáció dátuma: | 2018 | ||
Kötet: | 18 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 21-38 | ||
ISSN: | 1419-872X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 30318368 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2018.2.21 | ||
Dátum: | 2019. Már. 19. 09:45 | ||
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 19. 09:45 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14899 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |