Shaakumeni Simson Ndadaleka; Csapó Benő:
A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 22 (3).
pp. 340-350.
ISSN 1811-7295
(2018)
|
Szöveg
ACrossculturalValidationofAdaptedQuestionnaireforAssessingMotivationtoLearnScience.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (829kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 22 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 340-350 | ||
| ISSN: | 1811-7295 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 30368415 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/18117295.2018.1533157 | ||
| Dátum: | 2019. Már. 10. 22:26 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Már. 10. 22:26 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14849 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika