D. Molnár Éva:
Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10).
pp. 21-35.
ISSN 1215-5233
(2015)
Előnézet |
Szöveg
EPA00011_iskolakultura_2015_10_03.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |
Publikáció dátuma: | 2015 | |
Kötet: | 25 | |
Szám: | 10 | |
Oldalak: | pp. 21-35 | |
ISSN: | 1215-5233 | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 3033811 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/iskkult.2015.10.21 | |
Dátum: | 2019. Jan. 17. 13:20 | |
Utolsó módosítás: | 2019. Jan. 17. 13:32 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14403 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |