Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8.
Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p..
ISSN 1664-1078
(2017)
Előnézet |
Szöveg
2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf - Megjelent verzió Download (579kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | ||
Publikáció dátuma: | 2017 | ||
Kötet: | 8 | ||
Oldalak: | Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p. | ||
ISSN: | 1664-1078 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 3287336 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02022 | ||
Dátum: | 2017. Nov. 20. 09:32 | ||
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 03. 16:29 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12303 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 20 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |