Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8. Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p.. ISSN 1664-1078 (2017)

[thumbnail of 2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf]
Előnézet
Szöveg
2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf - Megjelent verzió

Download (579kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 8
Oldalak: Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p.
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3287336
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02022
Dátum: 2017. Nov. 20. 09:32
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 03. 16:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12303
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 17 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben