Molnár Gyöngyvér:
A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2.
pp. 15-28.
ISSN 2064-5449
(2015)
Előnézet |
Szöveg
MolnarGy_A_kepessegmeres_dilemmai_2015.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 2 |
Oldalak: | pp. 15-28 |
ISSN: | 2064-5449 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2898207 |
Dátum: | 2017. Nov. 09. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 19. 15:36 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12283 |
Actions (login required)
Tétel nézet |