Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (3).
pp. 373-391.
ISSN 0025-0260
(2001)
Előnézet |
Szöveg
1153065.pdf - Megjelent verzió Download (373kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
Publikáció dátuma: | 2001 | |
Kötet: | 101 | |
Szám: | 3 | |
Oldalak: | pp. 373-391 | |
ISSN: | 0025-0260 | |
Kiadó: | SZTE BTK | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 1153065 | |
Dátum: | 2017. Ápr. 23. 22:50 | |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 26. 08:48 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11284 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |