Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (3).
pp. 373-391.
ISSN 0025-0260
(2001)
Előnézet |
Szöveg
1153065.pdf - Megjelent verzió Download (373kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
| Publikáció dátuma: | 2001 | |
| Kötet: | 101 | |
| Szám: | 3 | |
| Oldalak: | pp. 373-391 | |
| ISSN: | 0025-0260 | |
| Kiadó: | SZTE BTK | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 1153065 | |
| Dátum: | 2017. Ápr. 23. 22:50 | |
| Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 26. 08:48 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11284 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika