Csapó Benő; Nikolov Marianne:
The cognitive contribution to the development of proficiency in a foreign language.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 19 (2).
pp. 209-218.
ISSN 1041-6080
(2009)
![]() |
Szöveg
2009_Csapo_Nikolov_CognitiveContribution.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (286kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2009 | ||
Kötet: | 19 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 209-218 | ||
ISSN: | 1041-6080 | ||
Kiadó: | Pergamon Press | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 1224844 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2009.01.002 | ||
Dátum: | 2017. Ápr. 22. 20:43 | ||
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 25. 11:33 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11250 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 19 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |