To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software

Doró Katalin: To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software.
EDULINGUA, 2 (1). pp. 15-26. ISSN 2415-945X (2016)

[img]
Előnézet
Szöveg
edulingua_2016_001_015-026.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (212Kb) | Előnézet
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Csonka Petra Barbara
A mű MTMT azonosítója: 3188308
Dátum: 2017. Már. 14. 12:02
Utolsó módosítás: 2017. Már. 14. 12:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11047

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet