Doró Katalin:
To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software.
EDULINGUA, 2 (1).
pp. 15-26.
ISSN 2415-945X
(2016)
Előnézet |
Szöveg
edulingua_2016_001_015-026.pdf - Megjelent verzió Download (217kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | EDULINGUA | |
| Publikáció dátuma: | 2016 | |
| Kötet: | 2 | |
| Szám: | 1 | |
| Oldalak: | pp. 15-26 | |
| ISSN: | 2415-945X | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | angol | |
| MTMT rekordazonosító: | 3188308 | |
| Dátum: | 2017. Már. 14. 12:02 | |
| Utolsó módosítás: | 2019. Nov. 29. 14:46 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11047 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika