Tételek ahol a Kar/Egység "Juhász Gyula Pedagógusképző Kar" és a mű dátuma "2021"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | D | E | F | G | H | I | J | K | M | N | P | S | T | V
Találatok száma: 47.

A

Arnold-Ferencz Kitti F.; Tarkó Klára: Gamer women - 'tourists' or 'citizens'?
In: Women, leisure and tourism. CABI (CAB International), Boston (MA), pp. 116-128. (2021) ISBN 9781789247985

Asztalos Andrea: Az ének-zene tantárgyat tanító pedagógusok nézetei.
Akadémiai Kiadó, Budapest. (2021) ISBN 9789634547464

Asztalos Andrea: Development of Children's Singing Voice.
STUDIA UNIVERSITATIS BABES-BOLYAI SERIES MUSICA, 2021 (1). pp. 39-54. ISSN 1844-4369 (2021)

Asztalos Andrea: Zenei képességfejlesztés a 6-14 éves korosztályban.
In: "Beethoven 250" : tanulmánykötet. SZTE JGYPK Művészeti Intézet Ének-zene Tanszék, Szeged, pp. 15-21. (2021) ISBN 9789633154564

Asztalos Andrea: A zenei képességek és készségek fejlesztése az ének-zene órákon.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged. (2021) ISBN 9786155946493

B

B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit: Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1). pp. 8-38. ISSN 2063-9945 (2021)

Bakti Mária; Juhász Valéria; Erdei Tamás (szerk.): The Role of English in Higher Education. Proceedings of the International Seminar. ESP and CLIL – Current Drivers of HEI Internationalisation, 11–12 March 2021.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged. (2021) ISBN 9786155946370; 9786155946387

Basch Éva; Erdei Tamás; Juhász Valéria (szerk.): Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben 2.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged. (2021) ISBN 9786155946448; 9786155946424

Berki Tamás; Pikó Bettina: Sedentary Lifestyle May Contribute to the Risk of Depression During the COVID-19 Pandemic : A Snapshot of Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 16 (2). pp. 99-119. ISSN 1788-4934 (2021)

D

Demmel József Viktor; Szuda Krisztina Eszter; Tuska Tünde; Hornokné Uhrin Erzsébet: Výskum Slovákov v Maďarsku v interdisciplinárnom kontexte : Na počesť Anny Divičanovej a k 30. výročiu VÚSM = A magyarországi szlovákok kutatása interdiszciplináris kontextusban : Gyivicsán Anna tiszteletére és az MSZKI 30. évfordulójára = The Research of the Slovaks in Hungary in Interdisciplinary Context : In Honor of Anna Gyivicsán and the 30th Anniversary of the Research Institute.
Acta Partis Minoris Slovacae . Výskumný ústav Slovákov v Maďarsku, Békéscsaba. (2021) ISBN 9786155330254

Dudok Fanni: Fenntarthatóságra nevelés a közoktatás szintjén.
In: Tiszta energia - fenntartható környezet. DePress Kiadó, Budapest, pp. 75-91. (2021) ISBN 9786150138916

Dudok Fanni; Dudok Réka: Hogyan működik Horvátország, Magyarország, Szerbia és Szlovénia oktatási rendszere a pedagógusok szemszögéből nézve?
In: Fenntartható Örökség, A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye. University of Novi Sad Hungarian Language Teacher Training Faculty Subotica, Szabadka, pp. 338-357. (2021) ISBN 9788681960073

Dávid Balázs; Ősz Olivér; Hegyháti Máté: Robust Scheduling of Waste Wood Processing Plants with Uncertain Delivery Sources and Quality.
SUSTAINABILITY, 13 (9). Terjedelem: 17-Azonosító: 5007. ISSN 2071-1050 (2021)

E

Erdei Tamás; Juhász Valéria: Szempontok az álhírek kritikai vizsgálatához.
In: Média, közösség, történet. JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 153-166. (2021) ISBN 9786155946479

Erdei Tamás; Juhász Valéria: Szempontok az álhírek kritikai vizsgálatához.
In: Média, közösség, történet. JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 153-166. (2021) ISBN 9786155946479

F

Fűr Gabriella; Bálint Emese Réka; Orján Erik Márk; Balla Zsolt; Kormányos Eszter Sára; Czira Beáta; Szűcs Attila; Kovács Dénes Péter; Pallagi Petra; Maléth József; Venglovecz Viktória; Hegyi Péter; Kiss Lóránd; Rakonczay Zoltán Jr.: Mislocalization of CFTR expression in acute pancreatitis and the beneficial effect of VX-661 + VX-770 treatment on disease severity.
JOURNAL OF PHYSIOLOGY-LONDON, 599 (22). pp. 4955-4971. ISSN 0022-3751 (2021)

G

Győri Ferenc József; Vári Beáta; Petrovszki Zita; Katona Zsolt; Alattyányi István; Csetreki Rita Renáta; Varga Csaba; Katona Zoltán: A felnőtt lakosság fizikai aktivitásának jellemzői a Dél-alföldi régióban.
In: Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health]. Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 11-27. (2021) ISBN 9786158175012

H

Hajdu László; Dávid Balázs; Krész Miklós: Gateway placement and traffic load simulation in sensor networks.
POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES, 16 (1). pp. 102-108. ISSN 1788-1994 (2021)

Hajdu László; Krész Miklós; Bóta András: Evaluating the role of community detection in improving influence maximization heuristics.
SOCIAL NETWORK ANALYSIS AND MINING, 11 (1). ISSN 1869-5450 (2021)

I

Ingram Linda J.; Slocum Susan L.; Tarkó Klára: Introduction: Women as producers and consumers of leisure.
In: Women, leisure and tourism. CABI (CAB International), Boston (MA), pp. 1-12. (2021) ISBN 9781789247985

J

Juhász Valéria: Adalékok a nyelvi tudatosság fogalmának kialakulásához – Vigotszkij kutatásainak alkalmazhatósága az oktatásban.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (3). pp. 26-43. ISSN 2063-3734 (2021)

Juhász Valéria: A mesélés, képeskönyv-nézegetés szerepe a literációs nevelésben.
In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben 2. SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 11-24. (2021) ISBN 9786155946448

Juhász Valéria: A nyelvi tudatosság fejlesztése óvodásoknak és alsó tagozatos tanulóknak dobókockás játékokkal.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 136-148. ISSN 1589-519X (2021)

K

Katona Zoltán; Petrovszki Zita; Domokos Mihály; Hézsőné Böröcz Andrea; Pósa Anikó; Magyariné Berkó Anikó; Győri Ferenc József: Antropometriai és társadalmi mutatók néhány összefüggése a Dél-Alföld felnőtt lakosságának példája alapján.
In: Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health]. Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 125-138. (2021) ISBN 9786158175012

Kiss Bernadett; Asztalos Andrea: A gamifikáció szerepe a zeneoktatásban.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (3). pp. 57-74. ISSN 2063-9945 (2021)

Kovács László; Bóta András; Hajdu László; Krész Miklós: Networks in the mind – what communities reveal about the structure of the lexicon.
OPEN LINGUISTICS, 7 (1). pp. 181-199. ISSN 2300-9969 (2021)

Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina: A pandémiával való megküzdés a pozitív pszichológia tükrében.
In: Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II. Mental Focus Kft, Budapest, pp. 189-211. (2021) ISBN 9786158169134

Kádár Kitti; Hódi Ágnes; Soós Katalin: A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2). pp. 153-172. ISSN 2063-3734 (2021)

Kósa Maja: Az episztemológiai nézetek kulturális meghatározottságának vizsgálata : (magyarországi és vajdasági magyar középiskolások).
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 12 (4). pp. 65-76. ISSN 0133-2597 (2021)

Kósa Maja; Kojanitz László: Történelem szakos hallgatók és középiskolai tanulók episztemológiai nézetei.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (1-2). ISSN 2061-6260 (2021)

M

Mátó Veronika; Tarkó Klára; Lippai László Lajos; Nagymajtényi László; Paulik Edit: Psychosocial work environment risk factors among university employees - a cross-sectional study in Hungary.
ZDRAVSTVENO VARSTVO, 60 (1). pp. 10-16. ISSN 0351-0026 (2021)

N

Nagy L. János: Békési Imre (1936–2021).
MAGYAR NYELV, 117 (2). pp. 249-256. ISSN 0025-0228 (2021)

Nagy L. János: Deme László száz esztendeje.
MAGYAR NYELV, 117 (3). pp. 355-362. ISSN 0025-0228 (2021)

P

Pusztai Virág: Big Data: Feltárulhat a valóság sokszínűsége?
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 4 (12). pp. 111-113. ISSN 0133-2597 (2021)

Pusztai Virág: Miről mesélnek a szegedi képeslapok? : A harmónia és a kompozíciós megoldások szerepe a képes levelezőlapok hangulati hatásának megítélésében.
SZEGED: A VÁROS FOLYÓIRATA: VÁROSTÖRTÉNETI ÉS KULTURÁLIS MAGAZIN, 33 (7-8). pp. 42-51. ISSN 0239-1384 (2021)

Pusztai Virág: Vizuális önkifejezési lehetőségek az újmédiában : Uniformizálódik-e a (képi) kommunikáció?
Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, 1 (1-2). pp. 136-145. ISSN 2786-3484 (2021)

Pusztai Virág: A narrációs technikák és a befogadói attitűdök eltérései a mozgóképes média fikciós és dokumentatív műfajai között.
In: Média, közösség, történet : Konferencia tanulmánykötete. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 127-137. (2021) ISBN 9786155946479

Pósa Gabriella; Gombár Csaba; Sohár Gellért; Nagy Edit: Stabil és instabil felületen végzett gyakorlatok eredményességének összehasonlító vizsgálata.
FIZIOTERÁPIA, 30 (1). pp. 10-16. ISSN 1789-4492 (2021)

S

Somogyi Anikó; Kelemen András; Mellár János Zsolt; Mingesz Róbert Zoltán: Investigation of the Rotational Motion of the Fidget Spinner by Means of Technical Informatics.
CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE, 3 (1). pp. 23-39. ISSN 2676-9425 (2021)

Soós Katalin; Hódi Ágnes: Bevezetés a mentorálásba: a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2). pp. 30-48. ISSN 2063-3734 (2021)

Szász András: A nem, a testtömeg, valamint a morfin lokomotoros aktivitásra gyakorolt hatásának vizsgálata állatkísérletes modellben.
In: Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health]. Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 28-44. (2021) ISBN 9786158175012

T

Tarkó Klára: Cikkismertetés: Az egészség kereskedelmi meghatározói. Article review: Commercial determinants of health.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 62 (3). pp. 78-79. ISSN 1786-2434 (2021)

Tarkó Klára: Recenzió.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY, 98 (1). p. 24. ISSN 0369-3805 (2021)

Tarkó Klára; Benkő Zsuzsanna: Lifestyle in Theory and Practice.
In: Pejzaze kultury, religii, regionu i rodziny. Studio Noa Ireneusz Olsza, Katowice, pp. 163-175. (2021) ISBN 9788366055209

Tormáné Kiss Bernadett; Asztalos Andrea; Józsa Krisztián: Motiválás az ének-zene órán: a gamifikáció (játékosítás) alkalmazási lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 20(48) (3). pp. 75-91. ISSN 0133-2570 (2021)

V

Vida Ibolya; Gál Anikó; Hódi Ágnes: A mozgáskorlátozott gyermekek integrált nevelésének, oktatásának reprezentációja a hazai pedagógiai folyóiratokban.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 49 (1). pp. 1-23. ISSN 0133-1108 (2021)

Vitrai József; Tarkó Klára: A Kiváltságok Érmemodellje és a Kritikus Szövetséges — Az egészségre gyakorolt hatások (fordítás).
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 62 (4). pp. 56-75. ISSN 1786-2434 (2021)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 15:51:09 CEST.