Vissza |
Baráth Tibor; Cseh Györgyi:
PDA – an optimal way to organisation development.
In:
Does Leadership Matter? Implications for Leadership Development and the School as a Learning Organisation.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest-Szeged, pp. 169-203.
(2011)
ISBN 978-963-306-111-4
Baráth Tibor; Szabó Mária (szerk.):
Does Leadership Matter? Implications for Leadership Development and the School as a Learning Organisation: ENIRDELM Conference, Szeged, 2010.
HUNSEM; Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, Magyaroszág; Szeged, Magyarország.
(2011)
ISBN 978-963-306-111-4
Baráth Tibor; Szabó Mária:
Introduction.
In:
Does Leadership Matter? Implications for Leadership Development and the School as a Learning Organisation.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest-Szeged, pp. 11-16.
(2011)
ISBN 978-963-306-111-4
Csíkos Csaba:
Attitude towards mathematics and the place for mathematics in students’ beliefs about learning.
In:
Current state of research on mathematical beliefs XVII: Proceedings of the MAVI-17 Conference.
Professional School of Education, Ruhr-Universität Bochum, pp. 43-53.
(2011)
Csíkos Csaba; Gábri Katalin; Lajos Józsefné; Makara Ágnes; Szendrei Julianna; Szitányi Judit; Zsinkó Erzsébet:
Detailed framework for diagnostic assessment of mathematics.
In:
Framework for diagnostic assessment of mathematics.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 163-316.
(2011)
ISBN 978-963-19-7217-7
Csíkos Csaba; Gábri Katalin; Lajos Józsefné; Makara Ágnes; Szendrei Julianna; Szitányi Judit; Zsinkó Erzsébet:
Részletes tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
In:
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 169-328.
(2011)
ISBN 978-963-19-7211-5
Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Verschaffel Lieven:
Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics
word problem solving.
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION, 43 (4).
pp. 561-571.
ISSN 1863-9690
(2011)
Csíkos Csaba; Verschaffel Lieven:
Mathematical literacy and the application of mathematical knowledge.
In:
Framework for diagnostic assessment of mathematics.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 57-93.
(2011)
ISBN 978-963-19-7217-7
Csíkos Csaba; Verschaffel Lieven:
A matematikai műveltség és a matematikatudás alkalmazása.
In:
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-97.
(2011)
ISBN 978-963-19-7211-5
Habók Anita:
The effects of applying of concept mapping on students' achievement.
In:
Veda pre vzedalnie - vzdelanie pre vedu, Tudomány az oktatásért - oktatás a tudományért, Science for education - education for sience I.. Nyitra, Szlovákia, 2011.10.20-2011.10.21.
Konstantin Filozófus Egyetem, Közép-Európai Tanulmányok Kara, Nyitra, pp. 151-155.
(2011)
ISBN 978-80-8094-973-0
Habók Anita:
A tanulás tanulása és mérésének lehetőségei.
In:
Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 225-251.
(2011)
ISBN 978-963-19-7160-6
Habók Anita:
A tanulás tanulásának vizsgálata általános iskolások körében.
Magyar Pedagógia, 111 (3).
pp. 207-224.
ISSN 0025-0260
(2011)
Habók Anita; Vidákovich Tibor (szerk.):
PÉK 2011. IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia (szerk. Vidákovich Tibor - Habók Anita). Szeged, 2011. április 29-30.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2011)
ISBN 978-963-306-091-9
Kasik László:
A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8-18 évesek körében.
Magyar Pedagógia, 111 (2).
pp. 141-181.
ISSN 0025-0260
(2011)
Kinyó László:
Az állampolgári kompetencia mérésének-értékelésének elméleti keretei.
In:
Kognitív és affektív fejlõdési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetõségei az iskola kezdõ szakaszában.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 105-146.
(2011)
ISBN 978-963-19-7160-6
Molnár Gyöngyvér:
Az információs-kommunikációs technológiák hatása a tanulásra és oktatásra.
Magyar Tudomány, 172 (9).
pp. 1038-1047.
ISSN 0025-0325
(2011)
Molnár Gyöngyvér:
Playful fostering of 6- to 8-year-old students' inductive reasoning.
Thinking Skills and Creativity, 6 (2).
pp. 91-99.
ISSN 1871-1871
(2011)
Molnár Gyöngyvér:
Számítógépes játékon alapuló képességfejlesztés: egy pilot vizsgálat eredményei.
Iskolakultúra, 21 (6-7).
pp. 3-11.
ISSN 1215-5233
(2011)
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Az 1-11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával.
Magyar Pedagógia, 111 (2).
pp. 127-140.
ISSN 0025-0260
(2011)
Molnár Gyöngyvér; R. Tóth Krisztina; Csapó Benő:
Comparing paper-based and computer-based testing in the first grade.
In: 2011 AERA [American Educational Research Association] Annual Meeting, 8-12 April 2011, New Orleans.
[1-10].
Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet:
A biológiai fogalmak megértését segítő oktatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a természetismeret tantárgy tanításában.
A Biológia Tanítása, 19 (4).
pp. 3-15.
ISSN 1216-6626
(2011)
Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján.
Iskolakultúra, 21 (10-11).
pp. 124-137.
ISSN 1215-5233
(2011)