Vissza |
Fejes József Balázs:
Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők.
Iskolakultúra, 15 (11).
pp. 3-13.
ISSN 1215-5233
(2005)
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián:
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 185-205.
ISSN 0025-0260
(2005)
Kinyó László:
A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
Magyar Pedagógia, 105 (4).
pp. 409-432.
ISSN 0025-0260
(2005)
Kinyó László:
A narratív készség fejlődése és szerepe a történelemtanításban.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 109-126.
ISSN 0025-0260
(2005)