Vissza |
Süli Dorottya; Pál Viktor:
City-image festivals: the role of cooperation between tourism operators and festivals in image-transfer in two hungarian cities (Szeged and Debrecen).
Review of Historical Geography and Toponomastics, 16 (30-31).
pp. 9-30.
ISSN 1842-8479
(2021)
Süli Dorottya; Pál Viktor:
The role of music festivals in shaping the image of destinations by using geographical names -on the example of the Szeged Youth Days.
In:
TOURISM ANDTHE GLOBAL CRISES.
“I and B”, Veliko Tarnovo, pp. 423-433.
(2021)
ISBN 9786197281736
Süli Dorottya; Martyin-Csamangó Zita:
The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary.
TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL, 24 (2).
pp. 79-90.
ISSN 1450-6661
(2020)
Süli Dorottya; Tóth Bettina; Nagy Gyula; Martyin Zita:
Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében.
In:
Turizmus, fogyasztás, generációk.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 20-34.
(2019)
ISBN 9789634293880
Martyin-Csamangó Zita; Süli Dorottya:
Határmenti térségi kapcsolatok elemzése a délvidéki idegenforgalom jelene és jövőjének tükrében.
In:
Interkulturális ifjúsági együttműködési mozaikok a határokon átnyúló régióban.
JATEPress, Szeged, pp. 25-37.
(2019)
ISBN 9789633153987
Süli Dorottya; Martyin-Csamangó Zita:
Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary.
In:
Get ready for iGeneration.
University of Novi Sad, Department of Geography, Tourism and Hotel Management, Novi Sad, pp. 17-25.
(2019)
ISBN 9788670315235
Hangodi Krisztina; Martyin-Csamangó Zita; Süli Dorottya:
SPA TOWNS IN THE SYSTEM OF HUNGARIAN SETTLEMENT DEVELOPMENT AND THEIR OPPORTUNITIES FOR DEVELOPMENT RESOURCE ALLOCATION.
In:
Changing Spa Towns.
Magyar Fürdővárosok Szövetsége Egyesület, Tata, pp. 112-132.
(2019)
ISBN 9786158122634
Süli Dorottya; Martyin Zita:
A fesztiválok szerepe a település imázsának alakításában.
In:
Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 97-108.
(2018)
ISBN 9789634292197
Süli Dorottya; Martyin Zita:
A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján.
TURIZMUS BULLETIN, 17 (3-4).
pp. 24-32.
ISSN 1416-9967
(2017)