Szerző: " Révész Balázs"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 10.

Gyulai Zsófia; Kéri Anita; Révész Balázs: Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?
In: EMAC 2022 Annual Conference, 2022.05.24-2022.05.27, Budapest. p. 107581.

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest. -Azonosító: 60908.

Simon Judit; Révész Balázs; Mandják Tibor; Szalkai Zsuzsanna; Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?
In: The Connectivity of Innovation in the Construction Industry. Spon research . Routledge, Abingdon, New York, pp. 143-172. (2019) ISBN 9781351110198

Majó-Petri Zoltán; Révész Balázs: Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!
In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája. University of Pannonia, Veszprém, pp. 604-613. (2019) ISBN 9786150058603

Kéri Anita; Révész Balázs: What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics.
In: In search of excellence in higher education. Corvinus Universy of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 267-283. (2019) ISBN 9789635037797

Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK Klsz.). pp. 31-42. ISSN 1219-0349 (2018)

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In: A hatékony marketing. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395. (2018) ISBN 9788081222368

Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 432-444. (2017) ISBN 9789634291466

Révész Balázs; Hetesi Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon.
In: Várakozások és gazdasági interakciók. JATEPress, Szeged, pp. 199-213. (2017) ISBN 9789633153482

Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 9789633063125

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 9. 08:41:36 CET.