Gyulai Zsófia; Kéri Anita; Révész Balázs:
Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?
In: EMAC 2022 Annual Conference, 2022.05.24-2022.05.27, Budapest.
p. 107581.
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest.
-Azonosító: 60908.
Simon Judit; Révész Balázs; Mandják Tibor; Szalkai Zsuzsanna; Hetesi Erzsébet:
Construction projects as a vehicle for health care innovation?
In:
The Connectivity of Innovation in the Construction Industry.
Spon research
.
Routledge, Abingdon, New York, pp. 143-172.
(2019)
ISBN 9781351110198
Majó-Petri Zoltán; Révész Balázs:
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!
In:
Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája.
University of Pannonia, Veszprém, pp. 604-613.
(2019)
ISBN 9786150058603
Kéri Anita; Révész Balázs:
What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics.
In:
In search of excellence in higher education.
Corvinus Universy of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 267-283.
(2019)
ISBN 9789635037797
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK Klsz.).
pp. 31-42.
ISSN 1219-0349
(2018)
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In:
A hatékony marketing.
Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395.
(2018)
ISBN 9788081222368
Hetesi Erzsébet; Kazár Klára; Révész Balázs:
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 432-444.
(2017)
ISBN 9789634291466
Révész Balázs; Hetesi Erzsébet:
A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon.
In:
Várakozások és gazdasági interakciók.
JATEPress, Szeged, pp. 199-213.
(2017)
ISBN 9789633153482
Hetesi Erzsébet; Révész Balázs:
"Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország.
(2014)
ISBN 9789633063125