Vissza |
Kis Bernadett:
Az óvoda és az iskola, mint egészségfejlesztő színtér: egészségfejlesztő pedagógiai módszerek.
In:
Az egészség az életünk tartópillére : Egészségtanácsadási kézikönyv.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 121-131.
(2019)
ISBN 9786155946066
Kis Bernadett:
Cikkismertetés: Az iskolai klíma és az egészségi állapot javítása középiskolában.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 60 (2).
pp. 81-82.
ISSN 1786-2434
(2019)
Birtalan Ilona Liliána; Kis Bernadett; Bárdos György; Rácz József; Oláh Attila; Pigniczkiné Rigó Adrien:
Egészség a közösség által támogatott mezőgazdálkodásban.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (3).
pp. 81-100.
ISSN 1419-872X
(2019)
Kis Bernadett:
Lelki egészségfejlesztés, mentálhigiéné és közösségi mentálhigiéné az iskolában.
In:
Az egészség az életünk tartópillére: Egészségtanácsadási kézikönyv.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 111-120.
(2019)
ISBN 9786155946066
Birtalan Ilona Liliána; Kis Bernadett; Rácz József; Bárdos György:
Részvétel a közösség által támogatott mezőgazdaságban: a társas támogatás szerepe.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 60 (Jubileumi lapszám).
pp. 135-145.
ISSN 1786-2434
(2019)
Kis Bernadett:
A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban.
In:
„Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” Tanulmányok Benkő Zsuzsanna 60. születésnapjára.
SZTE JGYPK Alkalmazott Egészségtudományi és Egészségfejlesztési Intézet, Szeged, pp. 294-308.
(2013)
ISBN 9789637356940