Tóth Alisa; Molnár Gyöngyvér; Kárpáti Andrea:
Learning about Colour – the Legacy of the Bauhaus Masters.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION, 40 (1).
pp. 108-125.
ISSN 1476-8062
(2021)
Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér:
Színpercepció és színértelmezés 7–13 éves korban: képességszerkezet és a fejlődést befolyásoló tényezők.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4).
pp. 311-342.
ISSN 0025-0260
(2021)
Biró Ildikó; Kárpáti Andrea:
An Assessment Tool for Visual Communication Skills: A Case Study of School Children Aged 11-14 = 視覺傳播技能評量工具:11 至 14 歲學童案例研究.
GUO JI YI SHU JIAO YU XUE KAN = THE INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS EDUCATION, 18 (2).
pp. 84-134.
ISSN 1728-175X
(2020)
Molnár Gyöngyvér; Turcsányi-Szabó Márta; Kárpáti Andrea:
Digitális forradalom az oktatásban – perspektívák és dilemmák.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 56-67.
ISSN 0025-0325
(2020)
Molnár Gyöngyvér; Turcsányi-Szabó Márta; Kárpáti Andrea:
Az interaktív tanulási környezetektől a módszertani megújuláson át a kreatív önkifejezésig.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 69 (11-12).
pp. 53-70.
ISSN 1215-1807
(2019)
Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 17-28.
ISSN 1215-5233
(2019)
Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4).
pp. 399-421.
ISSN 0025-0260
(2017)
Csapó Benő; Kárpáti Andrea:
Az iskolai műveltség és az oktatás fejlesztésének feladatai.
In:
Az iskolai műveltség.
Osiris, Budapest, pp. 299-311.
(2002)
ISBN 9633892384
Kárpáti Andrea; Molnár Edit Katalin; Csapó Benő:
A tesztekkel mérhető tudás a humán tárgyakban.
In:
Az iskolai műveltség.
Osiris tankönyvek
.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 65-89.
(2002)
ISBN 963-389-238-4