Mezei Tímea; Jancsák Csaba:
Dél-alföldi roma fiatalok jövőorientációi és értékpreferenciái.
In:
Magyarországi roma fiatalok és a NEET/PNEET jelenség.
SZKRSZ, Szeged, pp. 81-104.
(2024)
ISBN 9786155957024; 9786155957031
Jancsák Csaba:
Képviselet, érdekképviselet, buliszervezés középfokon (?) : A tanulók vélekedései a diákönkormányzat feladatairól.
In:
Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban.
OKTATÁSKUTATÓK KÖNYVTÁRA
(18.).
CHERD-Hungary, CHERD-H, Debrecen, pp. 255-267.
(2024)
ISBN 9786156012227; 9786156012234
Szapary Adam; Fehér Gergely; Orbánné Radványi Ildikó; Fejes Éva; Nagy Gabor Daniel; Jancsák Csaba; Horváth Lilla Anita; Banko Zoltan; Berke Gyula; Kapus Krisztián:
Problematic usage of the internet among Hungarian elementary school children: a cross-sectional study.
BMC PUBLIC HEALTH, 24 (1).
ISSN 1471-2458
(2024)
Jancsák Csaba:
Három MEFESZ a 20. századi magyar történelemben.
In:
Sipos József-emlékkötet.
SZTE BTK Középkori és Kora Újkori Magyar Történeti Tanszék, Szeged, pp. 113-124.
(2023)
ISBN 9789633069622
Bodnár Dániel; Jancsák Csaba; Kiss Dávid; Papp Hunor; Ceglédi Tímea:
„Olyan kutató vagyok, aki a történetekből szeret tanulni” : Interjú Kozma Tamással.
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 14 (4).
pp. 85-94.
ISSN 0133-2597
(2023)
Feher Andrea; Fejes Eva; Kapus Krisztian; Jancsák Csaba; Nagy Gábor Dániel; Horváth Lilla Anita; Tibold Antal; Fehér Gergely:
The association of problematic usage of the internet with burnout, depression, insomnia, and quality of life among Hungarian high school students.
FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH, 11.
ISSN 2296-2565
(2023)
Nagy Gábor Dániel; Jancsák Csaba:
The Future of Human Resource Management Education and Training in Tertiary Academic Institutions.
Social Science and Humanities Journal, 6 (11).
pp. 2973-2980.
ISSN 2973-2980
(2022)
Jancsák Csaba:
Családtörténetek hiánya, történelemtől elidegenedett nemzedék, új ifjúsági sebezhetőségek és történelemtanítás.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (8).
pp. 1014-1021.
ISSN 0025-0325
(2020)
Jancsák Csaba:
Hungarian University Students' Role in 1956 and the Legacy of 1956 Surviving in Student Bodies after the Change of Regime.
In:
Don’t Be Afraid, Mom! : Student Representation Then And Now: The Review Of 30 Years.
Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Alapítvány, Budapest, pp. 36-48.
(2020)
ISBN 9786156200099
Goldfárthné Veres Edit; Aczél Petra Katalin; Bakonyi László; Chrappán Magdolna; Derényi András; Kerülő Judit; Falus Iván; Halász Gábor; Hámori Ádám; Hauser Zoltán; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Kovács Kristóf; Szabó Éva; Székely Mózes:
Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Jancsák Csaba:
Történelmi emlékezet és a család.
In:
Kultúra, közösség és társadalom.
Centre for Social Sciences; Hungarian Sociological Association, Budapest, pp. 141-159.
(2020)
ISBN 9789634180296
Jancsák Csaba:
A hallgatói autonómia és önkormányzatiság formálódása az 1980-as évek végén Magyarországon.
PER ASPERA AD ASTRA: A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM MŰVELŐDÉS- ÉS EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEI, 7 (1).
pp. 56-69.
ISSN 2064-6038
(2020)
Ujj Dániel; Aczél Petra; Chrappán Magdolna; Derényi András; Falus Iván; Halász Gábor; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Szabó Éva; Szabó-Tóth Kinga; Székely Mózes; Makkai László; Tóthné Kerülő Judit:
A kompetenciamérés értelmezési keretei.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Jancsák Csaba; Szőnyi Eszter; Képiró Ágnes:
The Impact of Video Testimonies in Holocaust Education in Hungary.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH ON HISTORY DIDACTICS HISTORY EDUCATION AND HISTORY CULTURE, 40.
pp. 161-179.
ISSN 1608-8751
(2019)
Jancsák Csaba:
Két egyetemi demokráciakísérlet a kommunista diktatúrában Magyarországon.
In:
KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára.
Régió és oktatás
(13).
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 89-98.
(2019)
ISBN 9789633188118
Jancsák Csaba:
Value crisis and change of values: In the mirror of social values and history education in Hungary.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 9 (3).
pp. 565-568.
ISSN 2062-9605
(2019)
Jancsák Csaba:
A magyarországi polgári iskolai tanárképzésben részt vevő hallgatók egyesületei a két világháború között.
In:
Tudomány, oktatás, kultúra a két világháború közötti Magyarországon.
Radnóti Alapítvány, Szeged, pp. 141-151.
(2019)
ISBN 9786150046853
Jancsák Csaba:
A személyes narratívák és a történelemtanítás értékvilága.
In:
Az elbeszélés ereje.
Pécsi Püspöki Hittudományi Főiskola, Pécs, pp. 7-22.
(2019)
ISBN 9786155579257
Jancsák Csaba; Képiró Ágnes; Kiss Mária; Kontár Piroska; Szõnyi Andrea:
A Holokauszt oktatása Kelet-Közép-Európában, középiskolában használatos tankönyvek tükrében.
BELVEDERE MERIDIONALE, 30 (2).
pp. 119-142.
ISSN 1419-0222
(2018)
Jancsák Csaba:
Students of Teacher Education in Hungary.
Presa Universitara Clujeana, Cluj-Napoca.
(2018)
ISBN 9786063702822
Jancsák Csaba:
Voices of Revolution.
BELVEDERE MERIDIONALE, 2017 (1).
pp. 63-67.
ISSN 1419-0222
(2017)
Jancsák Csaba:
Az 1956-os forradalom indítószikrája. A szegedi MEFESZ.
A Magyar Tudományos Akadémia Szegedi Területi Bizottsága Szociológia Munkabizottságának kötetei
(8).
Belvedere Meridionale, Szeged.
(2016)
ISBN 978-615-5372-66-7
Jancsák Csaba:
Egy szakkollégium felsőoktatási eredményességhez való hozzájárulása értékszociológiai megközelítésben.
In:
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke.
Partium Kiadó; Új Mandátum Kiadó, ÚMK, Budapest, Nagyvárad, pp. 328-337.
(2016)
ISBN 9789631254471
Jancsák Csaba:
So keres, SZKRSZ? : A Szegedi Keresztény Roma Szakkollégium felsőoktatási és munkaerő-piaci eredményességhez való hozzájárulása értékszociológiai megközelítésben.
Belvedere Meridionale, Szeged.
(2015)
ISBN 978-615-5372-43-8
Jancsák Csaba:
Value preferences of Students of Hungarian Teacher Education.
In:
Tanárképzés és oktatáskutatás.
Hungarian Educational Research Association (HERA), Debrecen, pp. 68-80.
(2015)
ISBN 9786155372315; 9786155372322
Jancsák Csaba:
Értékhordozó szakmai szocializáció egy szakképző iskolában.
In:
Eredményesség az oktatásban.
OFI, Budapest, pp. 130-145.
(2015)
ISBN 9789636828844
Jancsák Csaba:
Student Self-governance in Hungary in the New Millennium.
BELVEDERE MERIDIONALE, 26 (4).
pp. 64-80.
ISSN 1419-0222
(2014)
Jancsák Csaba:
Szent-Györgyi Albert és a szegedi egyetemi diákegység.
In:
Szent-Györgyi Albert szellemi öröksége.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged, pp. 172-200.
(2014)
ISBN 9787633063460
Jancsák Csaba:
A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 24 (5).
pp. 18-27.
ISSN 1215-5233
(2014)
Ercsei Kálmán; Jancsák Csaba:
Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011).
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2011)
ISBN 9789636826932
Jancsák Csaba:
A tanárképzésben résztvevő hallgatók értékszerkezete két regionális egyetemen.
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 2 (2).
pp. 41-56.
ISSN 0133-2597
(2011)
Jancsák Csaba:
A társadalmi tőke és az iskola - Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 110 (1).
pp. 91-93.
ISSN 0025-0260
(2010)
Jancsák Csaba:
Kozma Tamás : An Educational Sociological Approach of the Hungarian Higher Education.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 1 (1).
pp. 148-152.
ISSN 1788-2583
(2006)