Szerző: " Jámbori Szilvia"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 30.

Kasik László; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Tóth Edit: Friendship Functions in Adolescence: Hungarian Version of the McGill Friendship Questionnaire.
CANADIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY. ISSN 0829-5735 (2024)

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8). ISSN 2405-8440 (2023)

Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2). 221 -249. ISSN 0025-0279 (2023)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1). pp. 3-19. ISSN 0025-0260 (2022)

Kasik László; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Gál Zita: Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (1). pp. 29-52. ISSN 0025-0279 (2022)

Jovanović Veljko; Rudnev Maksim; Arslan Gökmen; Buzea Carmen; Dimitrova Radosveta; Góngora Vanesa; Guse Tharina; Ho Rainbow T. H.; Iqbal Naved; Jámbori Szilvia; Jhang Fang‑Hua; Kaniušonytė Goda; Li Jingguang; Lim Young‑Jin; Lodi Ernesto: The Satisfaction with Life Scale in Adolescent Samples: Measurement Invariance across 24 Countries and Regions, Age, and Gender.
APPLIED RESEARCH IN QUALITY OF LIFE, 17 (4). pp. 2139-2161. ISSN 1871-2584 (2022)

Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 10 (1). pp. 170-180. ISSN 2168-3603 (2022)

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit; Bohner-Beke Alíz: A pozitív fiatalkori fejlődés vizsgálata az élettel való elégedettség, az élet értelme és a szubjektív jóllét kognitív érzelmi összetevői tükrében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 7-35. ISSN 1419-872X (2022)

Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita: A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 37-63. ISSN 1419-872X (2022)

Kasik László; Tóth Edit; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire].
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 22 (4). pp. 1-21. ISSN 1419-8126 (2021)

Jámbori Szilvia; Bálint Ágnes: A szociálisprobléma-megoldás, nevelési stílus és reziliencia vizsgálata magyar és japán szülők körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3). pp. 259-280. ISSN 0025-0260 (2021)

Dombi Edina; Berta Renáta; Jámbori Szilvia: Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezők vizsgálata.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 83. pp. 11-20. ISSN 0025-021X (2020)

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit: Észlelt szülői nevelés a fiataloknál: társas és társadalmi hatások.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 75 (2). pp. 193-215. ISSN 0025-0279 (2020)

Nagy Erzsébet; Jámbori Szilvia: Az iskolai zaklatás jellemzői a boldogságóra programban részt vevő osztályokban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (2). pp. 131-150. ISSN 0025-0260 (2019)

Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: Az észlelt tanulmányi sikeresség és az iskolai jóllét pszichológiai erőforrásainak összefüggései középiskolás diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (4). pp. 265-286. ISSN 0025-0260 (2019)

Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Gál Zita; Kasik László; Szabó Hangya Lilla; Nagy Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 18-35. ISSN 1215-5233 (2019)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina; Szabó Hangya Lilla: Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 49-61. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Kasik László; Fejes József Balázs: Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 36-48. ISSN 1215-5233 (2019)

Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina: A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In: Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172. (2019) ISBN 9789634145660

Bohner-Beke Aliz; Jámbori Szilvia; Vass Lívia; Kránicz János; Végh Veronika; Tigyi Zoltánné: A retrospective study on health-related quality of life in congenital clubfoot (with patient-reported outcomes).
PAEDIATRIA CROATICA, 63 (1). pp. 11-16. ISSN 1330-1403 (2019)

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit; Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 75-94. ISSN 0025-0260 (2019)

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit: A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (3). pp. 33-52. ISSN 1419-872X (2019)

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 (2019)

Tóth Gabriella; Jámbori Szilvia: Új vizeken járok – a felnőttkori pályaváltás pszichés erőforrása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (1-2). pp. 90-103. ISSN 1215-5233 (2018)

Papp-Zipernovszky Orsolya; Kékesi Márk Zoltán; Jámbori Szilvia: A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása.
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 18 (3). pp. 230-262. ISSN 1419-8126 (2017)

Pribék Ildikó Katalin; Jámbori Szilvia: A kapunyitási pánik és az észlelt társas támogatás összefüggéseinek vizsgálata szegedi egyetemisták körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2). pp. 139-152. ISSN 0025-0260 (2017)

Jámbori Szilvia; Horváth M. Tünde; Harsányi Szabolcs Gergő: Az internetes kapcsolatokban való nyitottság összefüggése az észlelt társas támasszal és az énhatékonysággal.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2). pp. 19-36. ISSN 1419-872X (2016)

Leist Balogh Brigitta; Jámbori Szilvia: A kapunyitási pánik vizsgálata a megküzdési módok és a szorongás függvényében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2). pp. 69-90. ISSN 1419-872X (2016)

Zsolnai Anikó; Kinyó László; Jámbori Szilvia: Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In: Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő). Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Németh Dezső; Janacsek Karolina; Szabó-Balogh Virág; Londe Zsuzsa; Mingesz Róbert Zoltán; Fazekas Márta; Jámbori Szilvia; Bálóné Dányi Izabella; Vetró Ágnes: Learning in Autism: Implicitly Superb.
PLOS ONE, 5 (7). Terjedelem: 7 p-Azonosító: e11731. ISSN 1932-6203 (2010)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 13:19:40 CEST.