Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára:
The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?
JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE, 14.
pp. 102-108.
ISSN 2196-9531
(2016)
Előnézet |
Szöveg
MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_preprint.pdf - Benyújtott verzió Download (345kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
JournalLAssociation1901“SEPIKE”-Ed_14-cimlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_published.pdf - Megjelent verzió Download (447kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 14 |
Oldalak: | pp. 102-108 |
ISSN: | 2196-9531 |
Kar/Egység: | Gazdaságtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3134841 |
Dátum: | 2016. Nov. 28. 10:58 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jan. 28. 08:42 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9912 |
Actions (login required)
Tétel nézet |