A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 107 (2). pp. 141-161. ISSN 0025-0260 (2007)

[thumbnail of 1628351.pdf]
Előnézet
Szöveg
1628351.pdf - Megjelent verzió

Download (351kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2007
Kötet: 107
Szám: 2
Oldalak: pp. 141-161
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 1628351
Dátum: 2020. Már. 20. 13:02
Utolsó módosítás: 2020. Már. 20. 13:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18414

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet