A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés

Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 5-27. ISSN 0025-0260 (2017)

[thumbnail of Nagy_MPed20171.pdf]
Előnézet
Szöveg
Nagy_MPed20171.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 117
Szám: 1
Oldalak: pp. 5-27
ISSN: 0025-0260
Kiadó: SZTE BTK
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3247200
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.5
Dátum: 2017. Júl. 10. 18:46
Utolsó módosítás: 2019. Nov. 14. 16:54
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11763

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben