Vissza |
Lukács Anita; Máté Zsuzsanna; Borbásné Farkas Kornélia; Mikó Alexandra; Tenk Judit; Hegyi Péter; Németh Balázs; Czumbel László Márk; Wuttapon Sadaeng; Kiss István; Gyöngyi Zoltán; Varga Gábor; Rumbus Zoltán; Szabó Andrea:
The quadrivalent HPV vaccine is protective against genital warts: a meta-analysis.
BMC PUBLIC HEALTH, 20 (1).
ISSN 1471-2458
(2020)
Molnár Andor; Boros-Bálint I.; Deák G. F.; Andrei V. L.; Ardelean V. P.; Simonek J.; Halmová N.; Dobay B.; Nagy Ágnes Virág; Vári Beáta; Orbán Kornélia; Fintor Cs.; Ocskó T.; Szász R.; Győri Ferenc; Alattyányi I.; Csetreki R.:
Does the gross motor development of romanian and hungarian 6 – 7-year-old children depend on the degree of obesity? (First phase of a longitudinal study).
In:
Proceedings of ICU 2019 : The 5th International Conference of the Universitaria Consortium. Education for Health and Performance.
Editografica, Bologna, pp. 211-2016.
(2020)
ISBN 9788887729627
Pósa Gabriella; Farkasinszky D.; Margithazi T.; Nagy Edit:
The measurable parameters of balance trainings in case of young healthy adults: Improved balance confidence or better postural stability? A pilot study.
DEVELOPMENTS IN HEALTH SCIENCES, 3 (4).
pp. 94-101.
ISSN 2630-9378
(2020)
Szczepańska Katarzyna; Kincses Annamária; Vincze Klaudia; Szymańska Ewa; Latacz Gniewomir; Kuder Kamil J.; Stark Holger; Spengler Gabriella; Handzlik Jadwiga; Kieć-Kononowicz Katarzyna:
N-Substituted piperazine derivatives as potential multitarget agents acting on histamine H3 receptor and cancer resistance proteins.
BIOORGANIC & MEDICINAL CHEMISTRY LETTERS, 30 (22).
ISSN 0960-894X
(2020)
Tolnai József; Peták Ferenc; Rakonczay Zoltán (szerk.):
Szegedi Tudományegyetem - Általános Orvostudományi Kar, Fogorvostudományi Kar, Gyógyszerésztudományi Kar és Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar 2020. évi Tudományos Diákköri Konferenciája.
SZTE, Szeged.
(2020)
ISBN 9789633067628
Vékony Teodóra; Török Lilla; Pedraza Felipe; Schipper Kate; Pleche Claire; Tóth László; Janacsek Karolina; Németh Dezső:
Retrieval of a well-established skill is resistant to distraction: Evidence from an implicit probabilistic sequence learning task.
PLOS ONE, 15 (12).
ISSN 1932-6203 1932-6203
(2020)