Arnold-Ferencz Kitti F.; Tarkó Klára:
Gamer women - 'tourists' or 'citizens'?
In:
Women, leisure and tourism.
CABI (CAB International), Boston (MA), pp. 116-128.
(2021)
ISBN 9781789247985
Asztalos Andrea:
Az ének-zene tantárgyat tanító pedagógusok nézetei.
Akadémiai Kiadó, Budapest.
(2021)
ISBN 9789634547464
Asztalos Andrea:
Development of Children's Singing Voice.
STUDIA UNIVERSITATIS BABES-BOLYAI SERIES MUSICA, 2021 (1).
pp. 39-54.
ISSN 1844-4369
(2021)
Asztalos Andrea:
Zenei képességfejlesztés a 6-14 éves korosztályban.
In:
"Beethoven 250" : tanulmánykötet.
SZTE JGYPK Művészeti Intézet Ének-zene Tanszék, Szeged, pp. 15-21.
(2021)
ISBN 9789633154564
Asztalos Andrea:
A zenei képességek és készségek fejlesztése az ének-zene órákon.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged.
(2021)
ISBN 9786155946493
B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit:
Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1).
pp. 8-38.
ISSN 2063-9945
(2021)
Bakti Mária; Juhász Valéria; Erdei Tamás:
The Role of English in Higher Education. Proceedings of the International Seminar. ESP and CLIL – Current Drivers of HEI Internationalisation, 11–12 March 2021.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged.
(2021)
ISBN 9786155946370; 9786155946387
Basch Éva; Erdei Tamás; Juhász Valéria:
Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben 2.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged.
(2021)
ISBN 9786155946448; 9786155946424
Berki Tamás; Pikó Bettina:
Sedentary Lifestyle May Contribute to the Risk of Depression During the COVID-19 Pandemic : A Snapshot of Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 16 (2).
pp. 99-119.
ISSN 1788-4934
(2021)
Demmel József Viktor; Szuda Krisztina Eszter; Tuska Tünde; Hornokné Uhrin Erzsébet:
Výskum Slovákov v Maďarsku v interdisciplinárnom kontexte : Na počesť Anny Divičanovej a k 30. výročiu VÚSM = A magyarországi szlovákok kutatása interdiszciplináris kontextusban : Gyivicsán Anna tiszteletére és az MSZKI 30. évfordulójára = The Research of the Slovaks in Hungary in Interdisciplinary Context : In Honor of Anna Gyivicsán and the 30th Anniversary of the Research Institute.
Acta Partis Minoris Slovacae
.
Výskumný ústav Slovákov v Maďarsku, Békéscsaba.
(2021)
ISBN 9786155330254
Dudok Fanni:
Fenntarthatóságra nevelés a közoktatás szintjén.
In:
Tiszta energia - fenntartható környezet.
DePress Kiadó, Budapest, pp. 75-91.
(2021)
ISBN 9786150138916
Dudok Fanni; Dudok Réka:
Hogyan működik Horvátország, Magyarország, Szerbia és Szlovénia oktatási rendszere a pedagógusok szemszögéből nézve?
In:
Fenntartható Örökség, A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye.
University of Novi Sad Hungarian Language Teacher Training Faculty Subotica, Szabadka, pp. 338-357.
(2021)
ISBN 9788681960073
Dávid Balázs; Ősz Olivér; Hegyháti Máté:
Robust Scheduling of Waste Wood Processing Plants with Uncertain Delivery Sources and Quality.
SUSTAINABILITY, 13 (9).
Terjedelem: 17-Azonosító: 5007.
ISSN 2071-1050
(2021)
Erdei Tamás; Juhász Valéria:
Szempontok az álhírek kritikai vizsgálatához.
In:
Média, közösség, történet.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 153-166.
(2021)
ISBN 9786155946479
Erdei Tamás; Juhász Valéria:
Szempontok az álhírek kritikai vizsgálatához.
In:
Média, közösség, történet.
JGYF Kiadó; JGYTF Kiadó, Szeged, pp. 153-166.
(2021)
ISBN 9786155946479
Fűr Gabriella; Bálint Emese Réka; Orján Erik Márk; Balla Zsolt; Kormányos Eszter Sára; Czira Beáta; Szűcs Attila; Kovács Dénes Péter; Pallagi Petra; Maléth József; Venglovecz Viktória; Hegyi Péter; Kiss Lóránd; Rakonczay Zoltán Jr.:
Mislocalization of CFTR expression in acute pancreatitis and the beneficial effect of VX-661 + VX-770 treatment on disease severity.
JOURNAL OF PHYSIOLOGY-LONDON, 599 (22).
pp. 4955-4971.
ISSN 0022-3751
(2021)
Győri Ferenc József; Szabó Eszter; Fekete György; Kocsis-Nagy Zsolt; Vári Beáta; Petrovszki Zita; Ferentzi-Almási Dóra; Ocskó Tímea; Szász Róbert; Berki Tamás:
University Sports in the Service of Health Education: Sports Habits and Motivations of Students at the University of Szeged.
SPORT- ÉS EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI FÜZETEK, 5 (4).
pp. 22-45.
ISSN 2560-0680
(2021)
Győri Ferenc József; Vári Beáta; Petrovszki Zita; Katona Zsolt; Alattyányi István; Csetreki Rita Renáta; Varga Csaba; Katona Zoltán:
A felnőtt lakosság fizikai aktivitásának jellemzői a Dél-alföldi régióban.
In:
Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health].
Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 11-27.
(2021)
ISBN 9786158175012
Hajdu László; Dávid Balázs; Krész Miklós:
Gateway placement and traffic load simulation in sensor networks.
POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES, 16 (1).
pp. 102-108.
ISSN 1788-1994
(2021)
Hajdu László; Krész Miklós; Bóta András:
Evaluating the role of community detection in improving influence maximization heuristics.
SOCIAL NETWORK ANALYSIS AND MINING, 11 (1).
ISSN 1869-5450
(2021)
Ingram Linda J.; Tarkó Klára; Slocum Susan L.:
Women, leisure and tourism : Self-actualization and empowerment through the production and consumption of experience.
CABI, Boston (MA); Wallingford.
(2021)
ISBN 9781789247985
Ingram Linda J.; Slocum Susan L.; Tarkó Klára:
Introduction: Women as producers and consumers of leisure.
In:
Women, leisure and tourism.
CABI (CAB International), Boston (MA), pp. 1-12.
(2021)
ISBN 9781789247985
Juhász Valéria:
Adalékok a nyelvi tudatosság fogalmának kialakulásához – Vigotszkij kutatásainak alkalmazhatósága az oktatásban.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (3).
pp. 26-43.
ISSN 2063-3734
(2021)
Juhász Valéria:
A mesélés, képeskönyv-nézegetés szerepe a literációs nevelésben.
In:
Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben 2.
SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, Szeged, pp. 11-24.
(2021)
ISBN 9786155946448
Juhász Valéria:
A nyelvi tudatosság fejlesztése óvodásoknak és alsó tagozatos tanulóknak dobókockás játékokkal.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4).
pp. 136-148.
ISSN 1589-519X
(2021)
Katona Zoltán; Petrovszki Zita; Domokos Mihály; Hézsőné Böröcz Andrea; Pósa Anikó; Magyariné Berkó Anikó; Győri Ferenc József:
Antropometriai és társadalmi mutatók néhány összefüggése a Dél-Alföld felnőtt lakosságának példája alapján.
In:
Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health].
Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 125-138.
(2021)
ISBN 9786158175012
Kiss Bernadett; Asztalos Andrea:
A gamifikáció szerepe a zeneoktatásban.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (3).
pp. 57-74.
ISSN 2063-9945
(2021)
Kovács László; Bóta András; Hajdu László; Krész Miklós:
Networks in the mind – what communities reveal about the structure of the lexicon.
OPEN LINGUISTICS, 7 (1).
pp. 181-199.
ISSN 2300-9969
(2021)
Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina:
A pandémiával való megküzdés a pozitív pszichológia tükrében.
In:
Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II.
Mental Focus Kft, Budapest, pp. 189-211.
(2021)
ISBN 9786158169134
Kádár Kitti; Hódi Ágnes; Soós Katalin:
A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2).
pp. 153-172.
ISSN 2063-3734
(2021)
Kósa Maja:
Az episztemológiai nézetek kulturális meghatározottságának vizsgálata : (magyarországi és vajdasági magyar középiskolások).
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 12 (4).
pp. 65-76.
ISSN 0133-2597
(2021)
Kósa Maja; Kojanitz László:
Történelem szakos hallgatók és középiskolai tanulók episztemológiai nézetei.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (1-2).
ISSN 2061-6260
(2021)
Mátó Veronika; Tarkó Klára; Lippai László Lajos; Nagymajtényi László; Paulik Edit:
Psychosocial work environment risk factors among university employees - a cross-sectional study in Hungary.
ZDRAVSTVENO VARSTVO, 60 (1).
pp. 10-16.
ISSN 0351-0026
(2021)
Nagy Ágnes Virág; Vári Beáta; Camdzija Edo:
A MOZGÁSFEJLŐDÉST BEFOLYÁSOLÓ KÖRNYEZETI TÉNYEZŐK.
In:
Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health].
László Ferenc Sporttudományi Kutatóműhely
(8).
Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 45-55.
(2021)
ISBN 9786158175012
Nagy L. János:
Békési Imre (1936–2021).
MAGYAR NYELV, 117 (2).
pp. 249-256.
ISSN 0025-0228
(2021)
Nagy L. János:
Deme László száz esztendeje.
MAGYAR NYELV, 117 (3).
pp. 355-362.
ISSN 0025-0228
(2021)
Pusztai Virág:
Big Data: Feltárulhat a valóság sokszínűsége?
KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 4 (12).
pp. 111-113.
ISSN 0133-2597
(2021)
Pusztai Virág:
Miről mesélnek a szegedi képeslapok? : A harmónia és a kompozíciós megoldások szerepe a képes levelezőlapok hangulati hatásának megítélésében.
SZEGED: A VÁROS FOLYÓIRATA: VÁROSTÖRTÉNETI ÉS KULTURÁLIS MAGAZIN, 33 (7-8).
pp. 42-51.
ISSN 0239-1384
(2021)
Pusztai Virág:
Vizuális önkifejezési lehetőségek az újmédiában : Uniformizálódik-e a (képi) kommunikáció?
Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, 1 (1-2).
pp. 136-145.
ISSN 2786-3484
(2021)
Pusztai Virág:
A narrációs technikák és a befogadói attitűdök eltérései a mozgóképes média fikciós és dokumentatív műfajai között.
In:
Média, közösség, történet : Konferencia tanulmánykötete.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 127-137.
(2021)
ISBN 9786155946479
Pósa Gabriella; Gombár Csaba; Sohár Gellért; Nagy Edit:
Stabil és instabil felületen végzett gyakorlatok eredményességének összehasonlító vizsgálata.
FIZIOTERÁPIA, 30 (1).
pp. 10-16.
ISSN 1789-4492
(2021)
Somogyi Anikó; Kelemen András; Mellár János Zsolt; Mingesz Róbert Zoltán:
Investigation of the Rotational Motion of the Fidget Spinner by Means of Technical Informatics.
CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE, 3 (1).
pp. 23-39.
ISSN 2676-9425
(2021)
Soós Katalin; Hódi Ágnes:
Bevezetés a mentorálásba: a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2).
pp. 30-48.
ISSN 2063-3734
(2021)
Szász András:
A nem, a testtömeg, valamint a morfin lokomotoros aktivitásra gyakorolt hatásának vizsgálata állatkísérletes modellben.
In:
Testmozgás a fittségért és egészségért [Exercise for Fitness and Health].
Dél-alföldi Ifjúsági Életmód és Szabadidő Alapítvány, Szeged, pp. 28-44.
(2021)
ISBN 9786158175012
Tarkó Klára:
Cikkismertetés: Az egészség kereskedelmi meghatározói. Article review: Commercial determinants of health.
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 62 (3).
pp. 78-79.
ISSN 1786-2434
(2021)
Tarkó Klára:
Recenzió.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY, 98 (1).
p. 24.
ISSN 0369-3805
(2021)
Tarkó Klára; Benkő Zsuzsanna:
Lifestyle in Theory and Practice.
In:
Pejzaze kultury, religii, regionu i rodziny.
Studio Noa Ireneusz Olsza, Katowice, pp. 163-175.
(2021)
ISBN 9788366055209
Tormáné Kiss Bernadett; Asztalos Andrea; Józsa Krisztián:
Motiválás az ének-zene órán: a gamifikáció (játékosítás) alkalmazási lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 20(48) (3).
pp. 75-91.
ISSN 0133-2570
(2021)
Tóth Alinka:
Tudom, de nem tudom kimondani! A szerzett beszéd‐ és nyelvi zavarok értelmezéséről: néhány elméleti megfontolás a klinikai gyakorlati munka tükrében.
LOGOPÉDIA, 5 (1).
pp. 33-48.
ISSN 2498-8960
(2021)
Vida Ibolya; Gál Anikó; Hódi Ágnes:
A mozgáskorlátozott gyermekek integrált nevelésének, oktatásának reprezentációja a hazai pedagógiai folyóiratokban.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 49 (1).
pp. 1-23.
ISSN 0133-1108
(2021)
Vitrai József; Tarkó Klára:
A Kiváltságok Érmemodellje és a Kritikus Szövetséges — Az egészségre gyakorolt hatások (fordítás).
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 62 (4).
pp. 56-75.
ISSN 1786-2434
(2021)